nadruk

Reklama to prawdopodobnie jedna z najważniejszych inwestycji w Twojej firmie – ponieważ dzięki niej możesz rozszerzać swoje zasięgi i zdobywać nowych klientów. Jedną z form promocji są nadruki na odzieży. Zobacz, dlaczego warto na nie postawić!

W jaki sposób zwraca się inwestycja w reklamę?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma miała coraz więcej nowych klientów i była znana w swojej branży, powinieneś o tym mówić. Wybór odpowiedniej formy reklamy to podstawa – chodzi o to, aby trafić z nią właśnie do tej grupy potencjalnych odbiorców, którym chcesz sprzedawać swój produkt lub usługę. Warto więc postawić na koszulki z nadrukiem w sytuacjach, kiedy Twoi pracownicy mają kontakt z potencjalnymi klientami, np. podczas wydarzeń branżowych, konferencjach czy innych eventach. 

Dlaczego akurat koszulki z nadrukiem?

Odzież z firmowym logo to doskonały sposób na to, aby wyróżnić swojego pracownika spośród tłumu klientów, na przykład w sklepie czy na targach. Najprostszą postacią reklamy są koszulki z nadrukiem, mające logo firmy na piersi czy na plecach. Dobrej jakości koszulka może stać się elementem codziennego stroju pracownika. Wytrzymały materiał i nadruk pozwolą na wielokrotne użycie nawet na przestrzeni lat, skutecznie utrwalając wizerunek firmy w umyśle klientów, którzy mają z nim do czynienia.

Jaki rodzaj nadruku wybrać?

W zależności od tego, ilu sztuk zadrukowanej odzieży potrzebujesz, warto zastanowić się nad odpowiednią techniką druku. Najtrwalszy jest haft komputerowy – pozwalający na umieszczenie niewielkiego logo o prostej strukturze i zapewnienie mu wytrzymałości na pranie w wysokiej temperaturze, suszenie i prasowanie. Klasyczne bawełniane koszulki świetnie nadają się też do zadrukowania na kolorowo metodą flex czy sitodruku. Jeżeli nie wiesz, na jaki druk się zdecydować, przedstawiciel drukarni z pewnością pomoże w opracowaniu najlepszego dla konkretnego projektu rozwiązania.

Ile kosztuje nadruk na koszulce?

Cena takiej usługi jest zależna od nakładu, metody druku i stopnia skomplikowania projektu. Musi być wyceniana indywidualnie, dlatego dokładnie określ, czego potrzebujesz, zanim skontaktujesz się z przedstawicielem drukarni w celu otrzymania kosztorysu. Koszulki z nadrukiem można zamawiać w nakładach już od kilku sztuk, korzystając z palety odzieży dostępnej w magazynie drukarni.

Postaw na koszulki z nadrukiem!

Biorąc pod uwagę, że standardowe zamówienie na odzież firmową wynosi od kilkudziesięciu do kilkuset sztuk, całkowity koszt takiej inwestycji może wynieść nawet kilka tysięcy złotych raz na kilka lat. Nadruk na koszulce ma jednak bardzo uniwersalny charakter – to świetny nośnik reklamy dla Twoich usług, a przy tym strój roboczy dla reprezentantów firmy na targach, czy innych branżowych wydarzeniach. Takie ubrania można wykorzystywać latami, dlatego warto postarać się o uniwersalny krój, spójną kolorystykę oraz wytrzymały nadruk. Określ swoje zapotrzebowanie względem nakładu i projektu i sprawdź, ile będą kosztowały koszulki z logo Twojej marki. Wkrótce przekonasz się, że Twoja firma zyska na prestiżu i profesjonalnym wizerunku dzięki temu prostemu zabiegowi.