Twoja praca polega na częstym korzystaniu z telefonu stacjonarnego, lub komórkowego? Obok komputera, laptopa i wygodnego biurka przydają ci się także słuchawki do telekonferencji. Dlaczego warto się w nie zaopatrzyć?
Nie tylko dla konsultanta telefonicznego
Słuchawki do telekonferencji najczęściej kojarzymy z zawodem konsultanta telefonicznego. Rzeczywiście, specyfika jego pracy wymaga stosowania takiego udogodnienia. To jednak doskonałe narzędzie do wszelkich zawodów, w których komunikacja jest nieodłącznym elementem codziennej pracy. Jakie są zalety korzystania ze słuchawek?
1. Uzupełnienie działania komputera stacjonarnego i laptopa. Słuchawki do telekonferencji pozwalają uwolnić się od telefonu, komputera i innych urządzeń mobilnych. Podczas rozmowy można uzupełniać notatki o uwagi rozmówcy, zajrzeć do kalendarza, przeczytać treść konkretnego dokumentu. Konkretne parametry urządzenia warto dopasować do swojego środowiska pracy.
2. Większa wydajność pracy. Nowoczesne słuchawki mają wiele dodatkowych opcji. Dzięki temu klasyczne działania telemarketera można wykonać sprawniej. Modele biznesowe znacznie uproszczono na poziomie wykonywania połączeń. Łatwo wyciszyć rozmowę lub ustawić odpowiednią głośność połączenia.
3. Ergonomia pracy. Wiele godzin pracy przy telefonie może powodować dyskomfort. Słuchawki do telekonferencji Axium są wykonywane z materiałów najwyższej jakości. Dzięki temu ich użytkownik może liczyć na wygodę podczas wykonywanych obowiązków. Lekkie i wytrzymałe tworzywa nie obciążają odcinka szyjnego kręgosłupa. Co więcej, poszczególne modele można dopasować do indywidualnych preferencji pracownika, np. kształtu i wielkości jego głowy.
4. Odpowiednie wygłuszenie. Telemarketer pracuje w specyficznym środowisku. Najczęściej jest to otwarta przestrzeń biurowa, w której wiele się dzieje. Hałas nie sprzyja koncentracji. Biznesowe słuchawki do telekonferencji doskonale wytłumiają rozmowy osób, przebywających w pobliżu. Niwelują także odgłosy urządzeń biurowych. Dzieje się tak za sprawą specjalnych systemów redukcji szumów i hałasów. W ten sposób pracownik może się poczuć jak osoba odizolowana od najbliższego otoczenia.
5. Modele do różnych zadań. W średniej i większej firmie nie wszyscy pracownicy mają identyczny zakres obowiązków. Słuchawki do telekonferencji to doskonałe akcesoria do działań doraźnych. W przypadku stanowisk, w których poza rozmową telefoniczną odbywa się także obsługa klientów stacjonarnych, warto wybierać modele tzw. mono, lub jednouszne. W ten sposób zyskuje się więcej swobody. Pracownik może też być bardziej wielozadaniowy.
Jeśli w Twojej pracy słuchawki to nieodzowny element, zadbaj, aby chroniły Twój słuch. Specjalne modele dedykowane dla telemarketerów zabezpieczają użytkownika np. przed nagłymi skokami natężenia dźwięku. Na taki efekt możesz liczyć w przypadku produktów marek Jabra, Plantronics i Sennheiser Business.