parasole

Parasole towarzyszą nam od wieków. Kiedyś służyły głównie do ochrony tak pożądanej jasnej karnacji przed promieniami letniego lub wiosennego słońca. Obecnie nie wyobrażamy sobie bez nich deszczowej jesieni, a nawet zimy, która bywa bardziej deszczowa niż śnieżna. Stare porzekadło głosi, aby nosić przy sobie parasol nawet podczas ładnej pogody. Ta bywa bowiem niezwykle kapryśna. To sprawia, że parasol to idealny gadżet reklamowy! 

Parasole reklamowe – najlepsza mobilna reklama 

Gadżety reklamowe, które są praktyczne cieszą się największą popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego. Ponieważ są użyteczne, możemy z nich korzystać podczas codziennych czynności. Takimi gadżetami są np. materiały biurowe lub wspomniane już parasole reklamowe. Korzystają z nich praktycznie wszyscy, a stosunkowo duża powierzchnia umożliwia umieszczenie wyraźnej reklamy. Dodatkowo parasole z logo to doskonała reklama mobilna. Właściciel parasola idąc ulicą mija inne osoby, które mają szanse zobaczyć np. nazwę firmy lub fragment jej opisu. Paradoksalnie nawet zgubiony parasol, to okazja do tego, aby znalazca zapoznał się z nazwą firmy, produktem i skorzystał z takiej oferty.

Parasole reklamowe możesz rozdawać podczas targów lub innych eventów biznesowych. Stojak z parasolami firmowymi dla potencjalnych klientów, możesz również ustawić w siedzibie firmy lub poszczególnych punktach sprzedażowych. Parasol może być dodatkiem do zakupu lub prezentem dla stałego klienta. 
Co prawda ulotki lub foldery reklamowe są dużo tańsze, ale dość szybko mogą wylądować w koszu na śmieci. Nadruk logo na parasolach, to świetnie narzędzie do budowania identyfikacji wizerunkowej Twojej firmy lub produktu. 

Parasol zwykły – klasyka zawsze w cenie 

Od kilkunastu lat dużą popularnością cieszą się niewielkie składane parasole automatyczne. Nie oznacza to jednak, że klasyczne parasole odeszły do lamusa. Nadal są cenionym dodatkiem do jesiennej garderoby. Są smukłe i eleganckie, przez co pasują do bardziej oficjalnych stylizacji. Możemy je też bez problemu przewozić w samochodzie. Klasyczne parasole z logo najlepiej prezentują się w takich kolorach, jak czerwień, granat, zieleń, brąz czy czerń. Oczywiście możesz także wykorzystać kolory związane w Twoją działalnością lub produktem. 

Parasol składany – wygoda i minimalizm 

Parasole reklamowe składane możemy obecnie kupić niemal wszędzie. Począwszy od sklepu z galanterią skórzaną, a na marketach skończywszy. Parasole z nadrukiem widzimy niemal zawsze podczas deszczowej pogody. Po złożeniu taki parasol możemy bez trudu schować nawet w niewielkiej torebce czy plecaku. Dzięki temu składany parasole reklamowe możemy nosić nawet przy ładnej pogodzie. Nie są ciężkie i nie zajmują dużo miejsca. Powierzchnią nie różnią się od klasycznych parasoli, dlatego pomieszczą w zasadzie tyle samo treści reklamowych.

Parasole reklamowe – podsumowanie 

Przed podjęciem decyzji na jakim parasolu umieścisz swoją reklamę, zastanów się jak wygląda Twoja grupa docelowa. W przypadku klientów tzw. premium sprawdzą się klasyczne parasole reklamowe. Dla osób bardzo aktywnych, a także stosunkowo młodych, lepszym wyborem będą składane parasole z nadrukiem. Bez względu na wybór rodzaju parasola, zwróć uwagę na jakość materiałów, z których będzie wykonany. Mimo tego, że ma być to darmowy gadżet reklamowy, zadbaj o jego jakość. W końcu będzie to reklama, czyli niejako wizytówka Twojej firmy. Jeżeli parasol zniszczy się podczas niewielkiej ulewy lub mechanizm składający przestanie działać po kilku miesiącach, nie będzie to dobrze świadczyło o Twoich produktach lub usługach.