Jesteś nowy w idei marketingu artykułów, ale słyszałeś, że może to być bardzo skuteczna strategia dla każdego biznesu. Zatrudniając skuteczne techniki badawcze i skoncentrowany wysiłek, marketing artykułów może zwiększyć swoją widoczność w Internecie w znaczący sposób.
Przy tak wielu różnych ludzi on-line, chcesz mieć pewność, że Twoje reklamy są oglądane przez właściwą grupę docelową. Jeśli Twoja firma sprzedaje kobiece torebki, nie byłoby bardzo korzystne lub opłacalne, aby sprzedawać swój produkt na stronie zdrowia mężczyzn. Bycie świadomym swojej grupy docelowej może oznaczać różnicę między stałą sprzedażą i wolnego biznesu.
Upewnij się, że korzystasz z dostępnych narzędzi, aby maksymalnie zwiększyć widoczność swoich artykułów. Niektóre narzędzia pozwalają nawet na składanie wielu artykułów do niektórych katalogów. Większość z tych narzędzi jest płatna, ale istnieje kilka wybranych, które działają za darmo. Szukaj ich jako taniego sposobu na zbudowanie publiczności.
Korzystaj z mediów społecznościowych na swoją korzyść. Wszelkie konta na Twitterze lub Facebooku, do których masz dostęp, są świetnym sposobem na przyciągnięcie nowych czytelników. Umieszczanie aktualizacji podczas publikowania nowych treści może przyciągnąć uwagę kilku czytelników. Jeśli spodobają im się te treści, niektórzy z nich prawdopodobnie podzielą się nimi, a to przyciągnie jeszcze większą liczbę czytelników.
Kiedy tworzysz pierwszą wersję roboczą następnego artykułu, nie przejmuj się gramatyką, ortografią ani korektą, dopóki artykuł nie zostanie ukończony. Pocenie się nad takimi szczegółami w środku kompozycji jest nieefektywne i marnotrawne. Pozostaw edycję i korektę do czasu, gdy projekt zostanie ukończony. Będziesz pisał szybciej – i lepiej.
Zawsze staraj się być jak najbardziej istotny w kampanii marketingowej Twojego artykułu, tworząc zestaw powiadomień e-mailowych o wszelkich przełomowych nowościach. Jeśli możesz być jednym z pierwszych, którzy pojawią się przed łamiącym się produktem lub trendem, Twoi czytelnicy pozostaną na bieżąco i docenią Twoją stronę jako źródło legalnych i użytecznych informacji.
Bycie zawieszonym w artykule jest w porządku, jeśli jesteś John Grisham, ale to nie jest w porządku, jeśli jesteś podstawowym marketerem artykułów, których celem jest prowadzenie ruchu na stronie internetowej. Uspokój się przy pisaniu thrillera. Artykuł nie musi być tajemniczy lub zawierać zakrętów fabularnych, aby uczynić go zabawnym dla czytelnika.
Miej oczy otwarte na celebrytów lub twórców wiadomości, którzy mogli korzystać z Twojego produktu, i upewnij się, że poprosiłeś o pozwolenie na udostępnienie tych informacji. Ten szczególny rodzaj poparcia ma moc generowania wysokiego popytu na Twój produkt. Ważne jest jednak, aby zrozumieć, że składanie fałszywych twierdzeń o celebrycie może doprowadzić do poważnych problemów prawnych.
Po zakończeniu pisania artykułu marketingowego, należy skomponować podsumowanie, które jest co najmniej dwa zdania, a nie więcej niż pięć zdań, długi. Podsumowanie to powinno krótko opisywać, co Twój artykuł ma do zaoferowania. Rozpoczęcie podsumowania czasownikiem akcji może pomóc Ci w zaczepieniu czytelnika.
Żeby odnieść sukces w marketingu artykułów musisz uczynić pisanie priorytetem. Jedną z technik, która działa dobrze jest odkładanie bloku czasu codziennie tylko na pisanie. Aby być skutecznym musisz zamknąć drzwi, wyłączyć telefon komórkowy i uniknąć przerw w pisaniu na czas. Twoja wydajność wzrośnie, jeśli w pełni się w ten sposób zaangażujesz.
Próba i błąd to najlepszy sposób na opisanie sukcesu marketingowego artykułu. Poświęć czas na obserwację tego, co działa dobrze, a co nie, abyś mógł zacząć tworzyć treści, które dają pożądane rezultaty. Nauczenie się tego, co działa, a co nie, może pomóc komuś poprawić swoje artykuły.
Zbadaj tematy, na których chcesz pisać swoje artykuły. Pomaga to już mieć bazę wiedzy na dany temat, ale dalsze badania są zawsze dobrym pomysłem. Możesz dowiedzieć się dużo więcej o tych tematach, a to może zapewnić Ci więcej materiału do napisania w swoich artykułach.
Marketing artykułów może przynieść Ci lepszą reputację i relacje z klientami, jak również przynieść więcej ruchu na swojej stronie internetowej. Ten artykuł zawiera cenne wskazówki, które mogą pomóc Ci zacząć od marketingu artykułów.