dokumenty

Niszczenie dokumentów firmowych wcale nie musi oznaczać wielu godzin spędzonych nad niszczarką i częściowego paraliżu działania przedsiębiorstwa. Nowoczesne usługi powstały z myślą o firmach, które chcą zadbać o ten obowiązek w prosty sposób. Ile kosztuje niszczenie dokumentów i jak dokładnie wygląda? Sprawdź, ten artykuł, żeby się tego dowiedzieć.


Niszczenie dokumentacji w Warszawie – obowiązek od którego nie uciekniesz

Jako przedsiębiorca musimy stosować się do zasad niszczenia akt i przestrzegać m.in. RODO. Dokumentacja może zawierać szereg wrażliwych danych o naszych klientach lub pracownikach. Nie możemy dopuścić do tego, żeby takie dane trafiły w nieodpowiednie ręce. Źle zaplanowany proces utylizacji może być pod tym względem bardzo ryzykowny. Niewłaściwe niszczenie dokumentów oznacza m.in. chaos w firmie, zagubienia poszczególnych akt czy zbyt pobieżne przetworzenie nośnika z którego, mimo użycia niszczarki, dalej da się odczytać dane. Na szczęście przedsiębiorcy z Warszawy mogą liczyć na inne niszczenie dokumentów. Mowa o wariancie, wyróżniającym się stuprocentowym bezpieczeństwem.


Profesjonalne niszczenie dokumentów zgodnie z RODO

Takie przedsiębiorstwa jak Rhenus wiedza, jak przeprowadzić cały proces, aby zaproponować swoim klientom i klientkom niszczenie dokumentów zgodne z RODO. Specjaliści:

  1. dysponują specjalnymi instalacjami do utylizacji
    To dzięki nim niszczenie dokumentów w Warszawie jest tak skuteczne. Każdy nośnik zostaje przetworzony w zaawansowanym stopniu, dzięki czemu po ukończonej utylizacji nie da się odzyskać żadnych informacji.
  2. świetnie znajdą aktualne przepisy
    Nie obędzie się bez znajomości obowiązującego prawa. Usługodawcy proponując niszczenie dokumentów w Warszawie muszą dokładnie wiedzieć, jak profesjonalnie zatroszczyć się o interesy swoich klientów.
  3. oferują przyjazny cennik niszczenia dokumentów
    Część osób woli przeprowadzić niszczenie dokumentów samodzielnie, bo obawia się, że cennik takiej usługi nie jest przyjazny dla klienta. W rzeczywistości powierzenie tego zadania specjalistom może opłacać się bardziej niż samodzielna utylizacja. Przeprowadzając ten proces na własną rękę musimy pamiętać o tym, że zatrudnione przez nas osoby będą musiały poświęcić na zadanie sporo czasu.


Niszczenie dokumentacji – dlaczego współpraca z profesjonalistami jest tak wygodna?

Jeśli niszczenie dokumentacji przekażemy rzetelnej firmie, możemy spodziewać się kompleksowej usługi, zaplanowanej z myślą o naszej wygodzie. Eksperci zatroszczą się więc o to, żeby akta zostały sprawnie zapakowane (w tym celu stosuje się np. system bezpiecznych pojemników) i niezwłocznie przewiezione do instalacji niszczącej. Ciekawym wariantem jest również mobilne niszczenie dokumentacji. W tym przypadku akta niszczone są w siedzibie klienta, co przypadnie do gustu podmiotom, które chcą dodatkowo zadbać o bezpieczeństwo i czuć większą kontrolę nad przedsięwzięciem. Źródło: Rhenus-data.pl